Informacja dla właścicieli nieruchomości objętych decyzją ZRID
W związku z prowadzoną procedurą wypłaty odszkodowań za nieruchomości przejęte na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), informujemy, że warunkiem dokonania przelewu środków pieniężnych jest złożenie oświadczenia o numerze rachunku bankowego, na który ma zostać przelane należne odszkodowanie.
Co należy zrobić?
Właściciele lub współwłaściciele nieruchomości objętych decyzją ZRID powinni złożyć:
- Wypełnione i podpisane oświadczenie o numerze rachunku bankowego
- W przypadku współwłasności – oświadczenia od każdego współwłaściciela lub pełnomocnictwo
Gdzie złożyć dokumenty?
Oświadczenie można:
- dostarczyć osobiście do siedziby Urzędu Miasta i Gminy Latowicz
- przesłać pocztą na adres: Urzędu Miasta i Gminy Latowicz ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz
- złożyć elektronicznie przez platformę ePUAP (z podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym)