Data publikacji: 2025-06-16, 19:08

Ilość wyświetleń: 32

Informacja dla właścicieli nieruchomości objętych decyzją ZRID


Odsłuchaj

Powrót

Informacja dla właścicieli nieruchomości objętych decyzją ZRID

W związku z prowadzoną procedurą wypłaty odszkodowań za nieruchomości przejęte na mocy decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID), informujemy, że warunkiem dokonania przelewu środków pieniężnych jest złożenie oświadczenia o numerze rachunku bankowego, na który ma zostać przelane należne odszkodowanie.

Co należy zrobić?

Właściciele lub współwłaściciele nieruchomości objętych decyzją ZRID powinni złożyć:

  • Wypełnione i podpisane oświadczenie o numerze rachunku bankowego
  • W przypadku współwłasności – oświadczenia od każdego współwłaściciela lub pełnomocnictwo

Gdzie złożyć dokumenty?

Oświadczenie można:

  • dostarczyć osobiście do siedziby Urzędu Miasta i Gminy Latowicz
  • przesłać pocztą na adres: Urzędu Miasta i Gminy Latowicz ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz
  • złożyć elektronicznie przez platformę ePUAP (z podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym)

Wzór oświadczenia

Logotypy Unii Europejskiej, RP oraz Mazowsza